Povraćaj sredstava

Ukoliko isporuka ne bude uspešna, prozivodi će biti vraćeni u Z.U. Apoteka “Oaza zdravlja”, dok će porudžbina kupca biti otkazana, a novac će biti vraćen Kupcu.
Za povraćaj novca, Kupac je u obavezi da ostvari kontakt sa Z.U. Apoteka “Oaza zdravlja” slanjem e-maila na customers@oazazdravlja.rs ili pozivom na broj telefona  063/110-58-04 (od ponedeljka do petka od 08:00 do 16:00). Nakon poziva telefonom potrebno je broj tekućeg računa dostaviti na e-mejl customers@oazazdravlja.rs.

Ukoliko Kupac plati porudžbinu kuriru (pouzećem) povraćaj sredstava se vrši uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. 

U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica a bez obzira na razlog vraćanja, Z.U.Apoteka „Oaza zdravlja“ je u obavezi da povraćaj izvrši putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice ili uplatom na dinarski tekući račun.

 

X
string(0) ""
string(0) ""