Uslovi isporuke

Uslovi isporuke navedeni u ovom dokumentu su sastavni deo dokumenta „Uslovi korišćenja“ i kao takvi predstavljaju nezaobilazni deo pri davanju saglasnosti za poručivanje proizvoda preko Internet sajta ZU Apoteka „Oaza zdravlja“.

 

3. ISPORUKA

3.1 Opšti podaci
Z.U. Apoteka “Oaza zdravlja” izvršava uslugu isporuke samostalno ili takvu uslugu pruža preko kurirskih službi koje angažuje po ugovoru . Oaza zdravlja ima zaključen ugovor o saradnji sa kurirskim službama Post express (www.postexpress.rs) i Bexexpress (www.bex.rs).

Proizvodi koje je Kupac poručio biće isporučeni na adresu navedenu prilikom prijema porudžbine.

Kupac obezbeđuje prisustvo punoletne osobe na adresi iz porudžbine, a u svrhu preuzimanja proizvoda. Kurirska služba koja je angažovana za dostavu će pokušati da isporuče proizvode dva puta.
Posle završene isporuke Kupac je u obavezi da potpiše potvrdu o preuzimanju. Ukoliko Kupac odluči da ne potpiše potvrdu o prijemu, isporuka će se smatrati odbijenom. Takođe, ukoliko Kupac nije dostupan na adresi iz bilo kojeg razloga, Z.U. Apoteka “Oaza zdravlja” ne može preuzeti odgovornost za ugovoreni termin isporuke.

Ukoliko isporuka ne bude uspešna, prozivodi će biti vraćeni u Z.U. Apoteka “Oaza zdravlja”, dok će porudžbina kupca biti otkazana, a novac će biti vraćen Kupcu.
 
Za povraćaj novca, Kupac je u obavezi da ostvari kontakt sa Z.U. Apoteka “Oaza zdravlja” slanjem e-maila customer@oazazdravlja.rs ili pozivom na broj telefona 011/ 264-8548 ili 063/110-58-04 (od ponedeljka do petka od 08:00 do 16:00). Posle upućenog poziva na broj telefona Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja" zahtev za povraćaj iznosa Kupac mora poslati i preko e-maila customer@oazazdravlja.rs .

3.2 Naknada i uslovi isporuke
Sve porudžbine Kupaca koje budu ostvarene preko internet sajta http://www.oazazdravlja.rs/  podrazumevaju da usluga isporuke predstavlja dodatni trošak pored ugovorene cene proizvoda, odnosno u ceni proizvoda iz ponude nije sadržana cena dostave/isporuke proizvoda, koja pada na teret kupca, osim  u slučaju kada je porudžbina viša od 3000 dinara, kada je porudžbina besplatna.

Oaza zdravlja usluge kurirskih službi inicira po potvrdi porudžbine od strane kupca. Apoteka Oaza zdravlja će nastojati da sve porudžbine koje su potvrđene budu isporučene najkasnije u roku od 48 sati. Ukoliko je reč o porudžbinama koje su poručene petkom posle 14h i danima vikenda (subota i nedelja),  za njih se dostava vrši kao za porudžbine izvršene u ponedeljak .

Za  poručenu robu do iznosa 3.000 dinara dostava se naplaćuje 180 dinara (u cenu je uračunat PDV). Za robu čija je vrednost preko 3.000 dinara dostava se ne naplaćuje. Cene i vremena isporuke odnose se na isporuke na teritoriji Republike Srbije. Za cene i vremena isporuka vezanih za inostranstvo, kao i za sva dodatna pitanja vezana za isporuku možete nas kontaktirati putem mejla: customer@oazazdravlja.rs ili  pozivom na broj 011/ 264-8548 ili 063/110-58-04 radnim danom u periodu od 8 do 16h.

Ukoliko Kupac u očekivanom roku ne primi robu ili obaveštenje o isporuci, dužan je da o tome obavesti Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja" kako bi preduzeli dalje korake u smislu traženja pošiljke ili kako bi poslali novu pošiljku na adresu koju je Kupac naveo.

3.3 Ograničenja kod isporuke
Isporuka poručenih proizvoda može biti obustavljena zbog više sile na koju Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja" ne može da utiče, kao i zbog radnji ili okolnosti koje nije bilo moguće predvideti uključujući, ali ne ograničavajući se npr.: na prirodne i elementarne nepogode, zatvorene saobraćajnice usled vremenskih nepogoda, oštećenja ili radova na putu, objektu ili instalacijama, demonstracije ili okupljanja. U takvim slučajevima Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja" će uložiti maksimalne napore kako bi sa kupcem dogovorili novi termin isporuke.

3.4 Dogovaranje isporuke
Isključivo Kupac je odgovoran za obezbeđivanje mogućnosti prihvatanja isporuke na adresi koja je navedena u porudžbini. Ukoliko Kupac nije u mogućnosti da lično primi isporuku, potrebno je da obezbedi prisustvo punoletne osobe. Kurirska služba neće isporučiti proizvode za koje nije potpisana potvrda o preuzimanju.

Kupac je dužan, u što kraćem roku, da obavesti Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja" o bilo kojim mogućim poteškoćama oko preuzimanja robe. Z.U. Apoteka "Oaza zdravlja" neće snositi odgovornost za bilo kakva kašnjenja koja su rezultat propusta kupca. 

Kada se roba isporuči kupcu ili osobi koja je primila robu, Kupac postaje vlasnik tih proizvoda i odgovoran je za sva naknadna oštećenja, gubitke ili uništenja proizvoda.

3.5 Rok isporuke

Apoteka Oaza zdravlja će nastojati da sve porudžbine koje su potvrđene budu isporučene najkasnije u roku od 48 sati. Ukoliko je reč o porudžbinama koje su poručene petkom posle 14h i danima vikenda (subota i nedelja),  za njih se dostava vrši kao za porudžbine izvršene u ponedeljak.